Medlemsmöte, städdag och söndagspromenad

Glöm inte detta!

• Söndagen den 2/10 bjuder vi åter igen in till stadspromenad efter att under sommaren ha gått i området kring Tobisvik. Vi träffas kl. 15.00 vid hamnkiosken i Simrishamn. Därifrån går vi sedan en promenad som tar cirka en timme. Vi gör stopp för enklare övningar som passar alla. Promenaden är öppen för alla och det är gratis. Välkomna!

• Söndagen den 9/10 börjar vi dagen med att städa och fixa på klubben. Vi ses kl 10.00 på klubben. Föranmäl dig genom att skicka ett mejl till Pelle på hogahem@outlook.com. (Se kalendern samt tidigare inlägg)

• Tisdagen 25/10 är det årets sista medlemsmöte. Vi ses klockan 19.00 på Hallagården. Alla medlemmar, nya som gamla, är hjärtligt välkomna. Kallelsen med dagordning hittar du här.