Stort intresse för kommande helgläger

Över 20 ekipage har anmält intresse att delta på vårt helgläger som hålls 17-19 juli. Det är såväl ”hemma-ekipage” som andra SBK-gäster som vill delta. Roligt!

Du som anmält att du vill delta får mer information inom kort. Vi har stängt anmälan – men vill du stå som reserv skicka ett e-postmeddelande till: simbk@simbk.se

Lägrets innehåll bestäms av deltagarna själva. Det kan vara: uppletande, hundmöte, inkallning, kommendering, platsliggning eller vad helst du och din hund är intresserade av och/eller behöver träna mer på.

Vi träffas fredagen 17/7 kl 18.00 på Hallagården.
Lördag och söndag 18-19/7 börjar vi klockan 09.30. Var och en stannar och tränar sin hund så länge den vill.  Kostnad för hela helgen är 100 kronor. (Obs du behöver vara medlem i SBK)
Klubbens bankgiro-nummer: 458-1500
Klubbens Swish-nummer: 123 422 53 14
Märk inbetalningen med ”Helgläger” och ditt namn så underlättar du för vår kassör.

Klubben bjuder på kaffe/te. Önskad mat och fika tar du med dig själv.
Är det fint väder tar vi förmodligen fram grillen! 🌭