Träningsgrupp för agility startar – vi ses på måndagar

Träningsgruppen ”AgilityRunners” startar med fasta träningstider för alla SBK-medlemmar som vill träna agility tillsammans.

Vi träffas på klubben/Hallagården måndagar kl. 17-19.
Säsongspremiär: 11 april, 2022.

Du måste ha gått en nybörjarkurs eller på annat sätt behärska grunderna i agility och du bör kunna arbeta med din hund lös. I övrigt hjälper vi varandra och har kul tillsammans.
Är du nyfiken på detta eller funderar du kanske på att gå en kurs i agility? Då är du varmr välkommen att höra av dig till vår kontaktperson Yveth Lundgren för mer info.

ÖPPEN TRÄNING I AGILITY

Vad: Träningsgruppen ”AgilityRunners” startar med fasta träningstider för alla SBK-medlemmar som vill träna agility ihop. Träningen är gratis.
Var och när: Vi träffas på klubben/Hallagården måndagar kl. 17-19.
Säsongspremiär: 11 april, 2022.
Kostnad:
0 kronor. Du behöver vara medlem  i Simrishamns Brukshundklubb eller annan SBK-klubb.
Förkunskaper: Du måste kunna grunderna i agility genom att exempelvis ha gått en nybörjarkurs. Du bör kunna arbeta med din hund lös.