Viktig information om ditt medlemskap

Under år 2022 fick Svenska Brukhundklubben, SBK ett nytt medlemssystem. Det är nu nya rutiner gällande hur man förnyar sitt medlemskapet.  Tidigare har det skickats ut en betalningsavi och även påminnelser via mail när medlemskapet är på väg att löpa ut.

Det gör det inte gör det i samma utsträckning längre. Nu läggs större ansvar på dig som medlem att ha koll på när det är dags att betala medlemsavgiften. Avier kan komma till din e-post istället för till den fysiska brevlådan. Det kan hända att man missar att titta ordentligt i sin e-post.

Logga gärna in på din medlemssida och kontrollera så att ditt medlemskap är aktivt. Där ser du även när ditt medlemskap går ut och är dags att förnya.

OBS ett medlemskap löper från den månad du tecknade ditt medlemskap och 12 månader framåt.

Tryck på bilden nedan för att komma till SBK:s medlemssida.