Välkommen på valpkurs – start 20/4

FULLTECKNAD

Välkommen på valpkurs!

Vi lär valpen att kunna slappna av och intressera sig för husse/matte även med andra hundar i blick- och doftfånget och där spännande eller lite läskiga saker händer.

Vi tränar på att få en fin kontakt mellan husse/matte och valp, på att komma när husse eller matte ropar och på att stanna kvar. Vi leker och tillsammans utforskar vi världen. All träning är individanpassad, alla gör övningarna i sin takt utan stress.

Kursen är för dig som har en valp på 3-6 månader (cirka).

Start: 20/4, 2022
När: Datum och klockslag för kursen är som följer: 20/4, 25/4, 2/5, och 9/5 kl. 18:30-20:15.
Max antal deltagare: 6
Instruktör: Anette A. Pålsson
Anmälan: Görs via formuläret under fliken ”kurser”.  FULLTECKNAD
Övrigt: Kursen hålls utomhus där vi kan hålla goda avstånd till varandra. Klä dig (och eventuellt din hund) efter väder.