Majläger för alla rallylydnads-fantaster – 13-15/5

Tränar du rallylydnad och är sugen på att göra det ihop med andra rally-folk under en mer koncentrerad period? Det spelar ingen roll vilken nivå du och din hund tränar på – alla är välkomna. Lägret är till för dig som…

… vill komma ”i form” och sedan vidare ut på tävling.
… ha hjälp med att finslipa moment eller detaljer.
… bara vill träna i goda – och kanske nya – vänners sällskap och samtidigt ha en rolig helg med din bästa vän.

Vi träffas en helg i sköna maj på natursköna Hallagården då frukträden står i blom. Det finns möjlighet att stå med husvagn/husbil på klubben (50 kronor natten) eller, om man så vill – tälta.

Hålltider för lägret:
Fredag 13/3, kl. 17.00-19.15 genomgång inför helgen.
Lördag 14/5, kl.  9.00-15.00 träning med instruktör
Söndag 15/5, kl. 9.00-.15.00. Fri träning på förmiddagen och som avslut blir det ”tävling” på eftermiddagen.

Kostnad för hela helgen är 950 kronor. (Obs du behöver vara medlem i SBK)
OBS! Bindande anmälan! Sista anmälningsdag är 6/5.

Vad gör jag om jag blir hungrig?
Lunch finns att köpa! (Pris 100 kr per dag.) Vill du ha det så måste du förbeställa. Glöm ej att ange specialkost eller om du har några eventuella allergier. Det går förstås också bra att ta med sig sin egen mat. Mikrovågsugn finns. Varma, kalla drycker, kaka, glass och frukt finns till självkostnadspris.

Låter detta intressant anmäl ditt intresse via formuläret under fliken ”kurser”.
I meddelande-fältet kan du skriva om du önskar lunch etc och om du vet, eller tror att du kommer med husvagn/husbil. Det går bara att swisha kostnaden för husvagns-parkeringen till klubben efter att lägret är slut. Klubbens swishnummer: 123 422 53 14

Max antal deltagare på lägret är 12 st.