Fortsättningskurs i lydnad, start 2/6

FULLTECKNAD

Har du gått valpkurs eller på annat sätt lärt din hund grundläggande lydnadsbitar som ”sitt” och ”stanna”, gå i koppel och att kontakt med husse/matte lönar sig? Då är det dags att ta nästa steg mot en god allmänlydnad.

I den här fortsättningskursen på fyra tillfällen får deltagarna bland annat träna på inkallningar, möte med andra hundar och stadgeövningar.

In och anmäl dig och din hund. Anmälan görs via formuläret under fliken “kurser” på hemsidan.

FORTSÄTTNINGSKURS, LYDNAD

Vad: En kurs för dig vars hund lärt sig baskommandon och där husse/matte vill utvecklas ännu mer ihop med sin hund.
När: Datum för kursen är som följer:
2/6, 9/6, 16/6 och 23/6 klockan 18:30-20:00 (cirka).
Max antal deltagare: 6 (Vi är än så länge bundna av restriktioner och kan bara ta emot ett visst antal deltagare)
Instruktör: Anette A. Pålsson + Helena Jönsson
Anmälan: Görs via formuläret under fliken “kurser” FULLTECKNAD
Övrigt: Observera att Simrishamns Brukshundsklubb följer Svenska Kennelklubbens (SKK) och Svenska Brukshundklubbens (SBK) samt Folkhälsomyndighetens direktiv gällande covid-19. Tillhör du en riskgrupp? Överväg då om du ska delta i kursen. Kursen hålls utomhus där vi kan hålla goda avstånd till varandra. Klä dig (och eventuellt din hund) efter väder.