Nya stjärnor och sheriffer sökes till vår styrelse

Vi ser fram emot ett nytt år!

Kolla in stjärnorna som sitter i vår styrelse idag. Nu behöver de lite förstärkning. Vilken klubbmedlem känner du som kan komplettera detta grymma gäng?

Här finns ett förslag på hur nästa styrelse kan se ut.

Från och med idag (15:e november) fram till den 15:e december kan du som klubbmedlem komma med förslag på vem eller vilka du tycker borde väljas in i styrelsen. Valet görs i samband med årsmötet i februari.

För att nominera en klubbmedlem till att bli del av stjärngänget i styrelsen – gör så här:

• Skriv vilken funktion du tycker din kandidat passar på (tex som ordförande, kassör, ordinarie ledamot, revisor eller annat)
  • Skriv namnet på din kandidat (det går såklart bara att nominera sig själv!) och presentera kort vem det är.
  • Du kan inte nominera en person utan dennes medgivande, så intyga att du pratat med personen ifråga.
  • Skicka ditt nomineringsförslag till ordforande@simbk.se