OBS OBS OBS! Medlemsmötet 27/10 inställt

OBS OBS OBS!
Medlemsmötet 27/10 är inställt. Detta med anledning av nya direktiv från Region Skåne/Folkhälsomyndigheten.

Du kan läsa mer om de skärpta råden, som bland annat innebär att man inom Skåne bör undvika att delta i exempelvis möten, konserter, föreställningar, idrottsträningar, matcher och tävlingar fram till åtminstone den 17:e november HÄR.

Hej alla klubbkompisar och medlemmar!

På tisdag 27 oktober klockan 19.00 är det medlemsmöte.
OBS! Vi är inte i klubbstugan i år utan håller mötet i rymliga aulan på Österlengymnasiet. Vi ber er alla att tänka på att hålla avstånd. Tack på förhand.

Österlengymnasiet hittar du på Fredalsgatan 7 i Simrishamn.

Är du ny i klubben eller har du aldrig varit med på ett medlemsmöte förut?
Du är jätte-himla-hjärtligt välkommen, mötet är till för ALLA klubbens medlemmar. Under mötet blir det bland annat information från ansvariga och diskussioner kring aktuella frågor.

Dagordningen för hela medlemsmötet med bilagor hittar du HÄR.

Väl mött!

OBS! Eftersom vi alla är på medlemsmötet är Tisdagsträffen inställd detta datum (27/10).